Podmiot prowadzący sklep

  1. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, działający pod adresem https://hillary.pl/ jest BMG Company Sp. z o. o., Promenada 35, 62-070 Dopiewiec, Polska, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000729338, REGON: 380050437, NIP: 7773318363.
  2. Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów:
    • pod adresem Promenada 35, 62-070 Dopiewiec, Polska
    • poprzez pocztę elektroniczną na adres: 
    • lub telefon: +48228738312
Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego 
  1. Ze sklepu internetowego mogą korzystać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat.
  2. Osoby zakładające konto w sklepie internetowym oraz dokonujące zakupów podają swoje dane osobowe, które BMG Company Sp. z o. o. przetwarza na zasadach określonych w Polityce prywatności.
  3. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową https://hillary.pl/
  4. Na stronie internetowej zawarte są precyzyjne informacje o cechach, składzie, przeznaczeniu, sposobie stosowania i cenach produktów.
  5. Sklep nie przygotowuje na zamówienie klienta jakichkolwiek indywidualnych zamówień spoza oferty gotowych produktów.
  6. Klient zamawiając towar gotowy dokonuje jego wyboru poprzez rodzaj i liczbę sztuk.
  7. Po wybraniu przez Klienta danego towaru należy kliknąć ikonę „Dodaj do koszyka”. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny w prawym górnym rogu strony. Po wybraniu opcji „Zamówienie”, jeżeli Klient nie jest jeszcze zalogowany, następuje przeniesienie do panelu logowania do konta/zakładania konta/zamówienia bez rejestracji.
  8. W panelu zakładania konta lub składania zamówienia bez rejestracji należy wprowadzić dane Klienta tj.
    • Imię
    • Nazwisko
    • NIP firmy (opcjonalnie)
    • Nazwa firmy (opcjonalnie)
    • Ulica
    • Nr domu/lokalu
    • Kod pocztowy
    • Miasto
    • Kraj
    • Telefon
    • Adres email
    • Login (w przypadku założenia konta)
    • Hasło (w przypadku założenia konta)
  9. Po założeniu konta i zalogowaniu, Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji w panelu Klienta, takich jak: historia zamówień; możliwość sprawdzenia na jakim etapie jest ostatnie złożone zamówienie; zapamiętanie adresów wysyłek; dane osobowe; informacja dotycząca ilości punktów w programie lojalnościowym; zwrot i reklamacja produktów.
  10. Po wybraniu sposobu dostawy i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.
  11. Klient ma możliwość wybrania jednego z aktualnie dostępnych sposobów płatności i dostawy w części – Opcje zapłaty i Opcje dostawy.
  12. Klient potwierdza złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamów i zapłać”.
  13. Jeśli Klient wybrał płatność online, po dokonaniu płatności jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia. Jeśli klient wybrał płatność przelewem otrzyma dane do przelewu na podany adres e-mail. Jeśli klient wybrał płatność za pobraniem to płaci gotówką przy odbiorze towaru (bezpośrednio kurierowi).
  14. W razie nieotrzymania zapłaty zamówienie nie jest uznawane za złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zatem zamówienie nie zostanie zrealizowane.
  15. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca uznaje się za niezłożone i nie zostanie ono zrealizowane.
  16. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia, na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma numer swojego zamówienia.
  17. W celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub we wszelkich innych kwestiach związanych z zamówieniem pracownicy sklepu mogą kontaktować się z Klientem na wskazany przez niego adres e-mail lub numer telefonu.
Ceny towarów i ich dostępność
  1. Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych później zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
  2. Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.
  3. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, rezygnowania ze sprzedaży towarów, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wyprzedażowych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  4. Dokładamy najwyższej staranności, aby wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi. Jednakże w wyjątkowych przypadkach równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.
  5. Jeśli produkt jest czasowo niedostępny w sklepie internetowym, na karcie produktu wyświetla się komunikat: „Powiadom o dostępności”, jeśli Klient poda adres e-mail i wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych dostanie on niezwłocznie po pojawieniu się ponownie danego towaru w sklepie powiadomienie o dostępności tego towaru na podany adres e-mail.
  6. W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie o tym poinformowany poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.
Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia
  1. Dostawy towaru realizowane są na następującym terenie: Polska, Unia Europejska.
  2. W przypadku zamówienia za przedpłatą zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu 100 % należności za zamówiony towar, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany Klientowi. W przypadku płatności za pobraniem zamówienie jest przekazane do realizacji po jego złożeniu i od tego momentu należy liczyć termin w ciągu którego towar zostanie przekazany Klientowi.
  3. Jeżeli wybrany towar jest dostępny to czas dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych i uzależniony jest od wybranej formy dostawy i kraju dostarczenia.
  4. Dostarczaniem zamówień zajmują się wybrane firmy kurierskie, które oferują następujące formy dostawy tj.
    • Paczkomaty InPost
    • Kurier InPost
    • Kurier DHL (UE)
    • Poczta Polska (UE)
    Klient dokonując zamówienia dokonuje również wyboru sposobu dostarczenia zamówienia.
  5. Jeżeli złożone zamówienie nie zostanie opłacone w ciągu 3 dni, zostanie ono automatycznie anulowane.
Formy płatności
  1. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
    • przelewem zwykłym na rachunek bankowy
    • przelewem online
    • pobraniem (gotówką przy odbiorze towaru kurierowi).
  2. W przypadku płatności przelewem zwykłym należy jej dokonać w ciągu 2 dni od złożenia zamówienia i otrzymania e-maila z jego potwierdzeniem oraz danymi do przelewu. W tytule przelewu należy wskazać imię, nazwisko i nr zamówienia. W przypadku niedokonania płatności w tym terminie zamówienie uznaje się za niezłożone i nie zostanie ono zrealizowane. Wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Klientowi w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Jest to indywidualny numer przypisany do aktualnego zamówienia. Przelew można zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku.
  3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayPro S.A.. W przypadku dokonywania przelewu elektronicznego, klient zostaje automatycznie przekierowany na stronę właściwego banku, zaś płatność zostaje zabezpieczona zgodnie z systemem zabezpieczeń stosowanym przez ten bank.

    Dostępne formy płatności:
    • Karty płatnicze:
      * Visa
      * Visa Electron
      * Mastercard
      * MasterCard Electronic
      * Maestro”
    • Google Pay
    • Apple Pay
    • BLIK
    • Szybkie płatności online

Umowa sprzedaży
  1. Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu https://hillary.pl/ nie stanowią oferty w myśl przepisów z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, sklep może odmówić zawarcia umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, zwłaszcza w celu ochrony swoich dóbr osobistych.
  2. Umowa jest zawierana w języku polskim i zastosowanie do niej znajduje prawo polskie.
Koszt dostawy
Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy.
Odstąpienie od umowy
  1. Klient będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny (tzw. zwrot towaru). Przepisy dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru tj. od dnia doręczenia przesyłki lub odbioru osobistego towaru.
  4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument składa jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w jeden ze wskazanych sposobów:
    • pocztą na adres: Promenada 35, 62-070 Dopiewiec, Polska
    • przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: 
    Każdy ze sposobów przesłania oświadczenia jest dopuszczalny i wszystkie mają taką samą moc prawną. Wybór jednego z nich zależy wyłącznie od Konsumenta.
  5. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą odstąpienia od umowy przed upływem 14-dniowego terminu. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sklepowi niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  6. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki ze zwracanym produktem, Sklep sprawdzi czy odstąpienie od umowy zostało złożone w ustawowym terminie oraz stan produktu (czy to towar faktycznie kupiony w Sklepie, czy nie nastąpiło zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy). Po rozpatrzeniu odstąpienia od umowy Sklep niezwłocznie poinformuje o tym Konsumenta.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, zwraca się Konsumentowi otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep), nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży. Przy czym sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej
  8. Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  9. Jeżeli zwrot produktu nie zostanie uznany Sklep przekaże na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W takiej sytuacji na wskazany adres zwrotny Sklep odeśle produkt, pokrywając koszt przesyłki.
  10. Towar należy odesłać na adres: Space Logistics (Hillary Cosmetics) Kręta 36, 05-850 Ożarów Mazowiecki.
  11. Zwrot rzeczy może być dokonany według wyboru Konsumenta za pomocą dowolnej firmy oferującej usługi kurierskie lub pocztowe zapewniającej bezpieczny zwrot towaru. Koszt zwrotu towaru ponosi Klient.
  12. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  13. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
Reklamacje towarów
Regulacje dotyczące konsumentów
  1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów sklep ponosi odpowiedzialność za wady. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym może być reklamowana, zgodnie z przepisami jeżeli wada rzeczy (w tym niezgodność towaru z umową) zostanie stwierdzona w ciągu dwóch lat od jej wydania Konsumentowi (z zastrzeżeniem ust. 4). Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:
    1. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi - również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji; .
    2. przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który przedsiębiorca zaakceptował.
  2. Ponadto towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi:
    1. nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
    2. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi - również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że przedsiębiorca wykaże, że:
      • nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
      • przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
      • publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy;
    3. być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać;
    4. być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które przedsiębiorca udostępnił konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 1 lub 2, jeżeli konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ust. 1 lub 2, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
  4. Sklep ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sklep, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
  5. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się ze Sklepem na adres: 
  6. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
  7. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany. Sklep może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub przedsiębiorca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sklepu. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sklepu, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sklepu uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową. Sklep dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sklep został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sklep. Konsument udostępnia Sklepowi towar podlegający naprawie lub wymianie. Sklep odbiera od konsumenta towar na swój koszt. Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru, który następnie został wymieniony.
  8. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    1. Sklep odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach konsumenta
    2. Sklep nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach konsumenta
    3. brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sklep próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
    4. brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach konsumenta
    5. z oświadczenia Sklepu lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
    Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową. Sklep zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową. W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar Sklepowi na jego koszt. Sklep zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania. Sklep dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  9. Odstępstwo od warunków gwarancji określonych w reklamie na niekorzyść konsumenta jest bezskuteczne, chyba że oświadczenie gwarancyjne złożone w reklamie przed zawarciem umowy zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakiej reklama została przeprowadzona, lub w porównywalny sposób. Gwarancja trwałości nie może przewidywać warunków naprawy albo wymiany mniej korzystnych dla konsumenta niż określone w art. 43d ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach konsumenta.
  10. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady lub jest niezgodny z umową, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: Przesłanie do Sklepu produktu, który chce się zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opisane będą szczegółowe powody reklamacji produktu, żądanie sposobu rozpatrzenia reklamacji, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  11. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez: naprawę lub wymianę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  12. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych na nasz koszt towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.
  13. Reklamację można złożyć drogą pocztową na adres: Promenada 35, 62-070 Dopiewiec, Polska lub elektroniczną na adres  
  14. W przypadku reklamacji należy wysłać towar na adres: Space Logistics (Hillary Cosmetics) ul. Piastowska 38 dok numer 18, 05-850 Bronisze. 
  15. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia poprzez wiadomość e-mail 
Regulacje dotyczące przedsiębiorców
  1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów sklep ponosi odpowiedzialność za wady. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym może być reklamowana, zgodnie z przepisami jeżeli wada rzeczy (w tym niezgodność towaru z umową) zostanie stwierdzona w ciągu dwóch lat od jej wydania. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia poprzez wiadomość e-mail bądź telefonicznie.
  2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient niebędący Konsumentem otrzyma zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do sklepu – po uprzednim przesłaniu kopii / skanu dowodu ich poniesienia na adres e-mail:
  3. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady lub jest niezgodny z umową, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: Przesłanie do Sklepu produktu, który chce się zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opisane będą szczegółowe powody reklamacji produktu, żądanie sposobu rozpatrzenia reklamacji, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sklepu dostarczyć rzecz wadliwą, koszt zostanie zwrócony po przesłaniu dowodu wysłania towaru.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez: naprawę lub wymianę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych na koszt Klienta towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.
  6. Reklamację można złożyć drogą pocztową na adres: Promenada 35, 62-070 Dopiewiec, Polska lub elektroniczną na adres 
  7. W przypadku reklamacji należy wysłać towar na adres: Space Logistics (Hillary Cosmetics) ul. Piastowska 38 dok numer 18, 05-850 Bronisze.
  8. Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. Gdy przedmiotem sprzedaży są rzeczy oznaczone tylko co do gatunku albo rzeczy mające powstać w przyszłości, Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili wydania rzeczy. Sklep jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
  9. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sklepu o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił Sklepu niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  10. Jeżeli spośród rzeczy sprzedanych tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od rzeczy wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych.
  11. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.
Przetwarzanie danych osobowych
  1. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka prywatności.
    W sytuacji, gdy Klient w zamian za otrzymaną treść cyfrową (mp. ebook czy newsletter) zezwolił Sklepowi na przetwarzanie swoich danych osobowych przysługuje mu przewidziana powyżej procedura reklamacyjna odnośnie otrzymanej treści. Klient ma również prawo odstąpić od takiej umowy na zasadach określonych powyżej.
Opinie na temat sklepu i produktów
    1. Sklep używa oprogramowania umożliwiającego weryfikację czy opinie klientów na temat konkretnych produktów oparte są o dokonanie uprzednio zakupu tych produktów w Sklepie. Używane oprogramowanie wykrywa, czy klient dokonał zakupu opiniowanego produktu na podstawie historii jego zamówień w Sklepie.
    2. Dodawanie opinii jest możliwe w dwóch miejscach:
      1. poprzez adres 
      2. na karcie produktu w Sklepie
W obu przypadkach, aby dodać opinię klient musi być zalogowany na swoje konto.
Jeżeli opinia dodana jest po zakupieniu produktu, zostanie przy niej wyświetlona informacja “Opinia potwierdzona zakupem”. Jeżeli klient nie kupił opiniowanego produktu, przy opinii zostanie wyświetlona informacja “Opinia niepotwierdzona zakupem”.