Regulamin sklepu
Podmiot prowadzący sklep
- Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, atak pod adresem https://hillary.pl/ jest BMG Company Sp. z oo, Promenada 35, 62-070 Dopiewiec, Polska, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000729338 , REGON: 380050437, NIP: 7773318363.
- Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdym przypadku:
- pod adresem Promenada 35, 62-070 Dopiewiec, Polska
- pocztą elektroniczną na adres: mail@hillary.pl
- lub telefon: +48228738312
- Ze sklepu internetowego mogą korzystać wyłącznie osoby, które są 18 lat.
- Osoby posiadające konto w sklepie internetowym oraz dokonujące zakupy podają swoje dane osobowe, które BMG Company Sp. z oo zasady podstawowe w Polityce prywatności.
- Zamówienia są realizowane poprzez stronę internetową https://hillary.pl/
- Na stronie internetowej znajdują się informacje o cechach, kompozycjach, przeznaczeniu, sposobie stosowania i dystrybucji produktów.
- Sklep nie dotyczy zamówienia klienta, który jest odrębny od produktów gotowych.
- Klient zaoferował gotowe rozwiązanie poprzez wybór rodzaju i sztuk.
- Po umieszczeniu przez klienta odpowiedniego towaru należy dołączyć „Dodaj do koszyka”. Produkt pozostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny w pierwszym rogu strony. Po kliknięciu „Zamówienie”, klient nie jest jeszcze zalogowany, dostęp do konta logowania do konta/zakładania konta/zamówienia bez rejestracji.
- W panelu administratora konta lub zamówienia zamówienia bez rejestracji wprowadzenia danych klienta tj.
- Imię
- Nazwisko
- NIP firmy (opcja)
- Nazwa firmy (opcja)
- Ulica
- Nr domu/lokalu
- Kod pocztowy
- Miasto
- Kraj
- Telefon
- Adres e-mail
- Zaloguj się (w przypadku założenia konta)
- Hasło (w przypadku założenia konta)
- Po zastosowaniu konta i zalogowaniu, klient może uzyskać dostęp do opcji w panelu klienta, takich jak: historia obsługi; możliwość sprawdzenia na dowolnym innym miejscu zamówienia; zapamiętanie adresów wysyłek; dane osobowe; informacja o punktach ilościowych w programie informacyjnym; zwrot i reklamacja produktów.
- Po wysłaniu przesyłki i wszystkich danych płatniczych (w tym wydaniu danych do faktury) należy zastosować sposób płatności.
- Klient ma możliwość wybrania jednego z dostępnych płatności i dostaw w częściach – Opcje płatności i dostawy.
- Klient potwierdza złożenie zamówienia poprzez przesłanie „Zamów i zapłać”.
- Jeśli klient dokona płatności online, po dokonaniu płatności jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia. Jeśli klient zdecyduje się na płatność przelewem, otrzyma dane do przelewu na adres e-mail. Jeśli klient zdecydował się na płatność za pobraniem, to płaci gotówką przy odbiorze przesyłki (bezpośrednio kurierowi).
- W razie nieotrzymania płatności, która nie została zaksięgowana, co oznacza, że umowa nie nastąpi, a zatem dostawa nie została zrealizowana.
- Na każdym etapie zamówienia, do czasu realizacji płatności, można anulować zamówienie, zaprzestając przechodzenia przez mechanizm, z podstrony dostarczonej do wykonania. Zamówienie, którego proces nie zostanie doprowadzony przez klienta do końca, który zostanie zabrany i nie zostanie odebrany.
- Niezwłocznie po złożeniu zamówienia, na adres e-mail klienta, po wysłaniu danych, otrzymasz wiadomość e-mail z zestawieniem zamówień. W treści tej wiadomości Klient otrzyma numer swojego zamówienia.
- W celu zapytania, potwierdzenia otrzymania zamówienia lub innych kwestii związanych z zamówieniem pracowników sklepu, może skontaktować się z klientem, który jest sprawdzany przez niego adres e-mail lub numer telefonu.
- Ceny na stronie internetowej sklepu internetowego są cenami brutto, odprowadzami podatku VAT. Cena podana na stronie w chwili zamówienia jest ceną ostateczną. Po złożeniu zamówienia cena zakupu nie została zmieniona, zamknięcie od późniejszych zmian cen lub rozpoczętych akcji podstawowej lub wyprzedażowych.
- Do ceny towaru doliczany jest koszt transportu, którego wysokość jest uzależniona od wyjścia formy dostawy i płatności.
- Dostępmy w tym samym miejscu, w którym istnieje ryzyko wystąpienia w sklepie internetowym, rezygnowania ze sprzedaży, określone przez jednostki sprzedaży, a także odwoływania akcji oraz wyjścia, na strony sklepu, które są dostępne w nich.
- Dokładne wyposażenie, aby wszystkie produkty dostarczane w sklepie internetowym były dostępne. W wyjątkowym przypadku, równoczesnego zastosowania zamówień na dziesięć sam do wielu klientów, może się zdarzyć, że nie będzie dostępny. W takiej sytuacji, gdy klient nie ma możliwości realizacji zamówień.
- Jeśli produkt jest czasowo niedostępny w sklepie internetowym, na wyposażeniu produktu pojawia się komunikat: „Powiadom o dostępności”, jeśli klient poda adres e-mail i wyrazi zgodę na przesłanie jego danych osobowych na odległość, która pojawi się ponownie, gdy pojawi się inny towar w sklepie otrzymanym o o tym towarze na adres e-mail.
- W przypadku braku towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, klient zostanie o tym powiadomiony poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.
- Dostawy towaru są na terenie: Polska, Unia Europejska.
- W przypadku zamówień za przedpłatą płatność została przekazana do realizacji po potwierdzeniu wpływu 100% za otrzymany do, od tego też momentu, który należy do terminala, który został przekazany do klienta. W przypadku płatności za pobraniem zamówienie jest przekazane do realizacji po jego złożeniu i od tego momentu, w którym należy przekazać termin, który zostanie przekazany klientowi.
- Jeśli jest dostępny do czasu dostawy wynoszącego od 1 do 5 dni roboczych i jest dostępny od formy dostawy w kraju dostawy.
- zainfekowaniem jest wybrane przez firmę kurierską, które zawiera formy dostawy tj.
- Paczkomaty InPost
- Kurier InPost
- Kurier DHL (UE)
- Poczta Polska (UE)
- Jeśli zamówienie nie zostanie opłacone w ciągu 3 dni, zostanie ono automatycznie anulowane.
- Klient ma możliwość uiszczenia cen:
- przelewem zwyczajnym na rachunek bankowy
- przelewem online
- pobraniem (gotówką przy odbiorze przesyłki kurierowi).
- W przypadku płatności przelewem zwykłym należy jej wpływ w ciągu 2 dni od otrzymania zamówienia i otrzymania e-maila z jego potwierdzeniem oraz danych do przelewu. W przelewie należy zwrócić uwagę, nazwisko i nr zamówień. W przypadku niedokonania płatności w tym przypadku, gdy zamówienie się nie zostało złożone i nie zostało odebrane. Wpłata powinna być dokonana na podstawie numeru rachunku bankowego, który przekażemy klientowi wiadomości e-mail potwierdzające przyjęcie zamówienia. Jest to indywidualny numer przypisany do aktualnego zamówienia. Przelew można sprawdzić przez Internet, na pocztę lub w banku.
-
Podmiotem obsługującym obsługę płatności online jest PayPro SA. W przypadku przelewu elektronicznego, klient jest automatycznie przekierowany na konto banku, a płatność jest zabezpieczona systemem zabezpieczającym przez ten bank.
Dostępne formy płatności:-
Karty płatnicze:
* Wiza
* Wiza Electron
* Karta Mastercard
* MasterCard Elektroniczna
* Mistrz” - Zapłać za pomocą Google
- Płatność Apple
- BLIK
- Szybkie płatności online
-
Karty płatnicze:
Umowa sprzedaży
- Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu https://hillary.pl/ nie przedstawia ofert w myśl przepisów z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, sklep może odmówić wypowiedzenia umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, szczególnie w celu ochrony swoich dóbr.
- Umowa jest dostępna w języku polskim i dotyczy aplikacji znajdującej się na prawo polskie.
Koszt dostawy jest dostępny na platformie dostawy.
Odstąpienie od umowy
- Klient otrzymuje dostęp do kodeksu cywilnego, który może zostać odebrany od umowy sprzedaży towaru, bez otrzymania przesyłki (tzw. zwrot towaru). Przepisy dotyczące konsumentów zawarte w praktycznym zastosowaniu, które jest dostępne, dostępne bezpośrednio z jej zasięgu, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby głównej częstotliwości, omówiona z przedmiotem obejmującym przez nią działalność gospodarczą, omówione na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Prawo odstąpienia od umowy nie zapewnianej przez konsumenta w ramach umów, w których dostęp jest dostarczany w zapieczętowanym urządzeniu, którego zawartość nie jest dostępna ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, obowiązek udostępnienia otwartego po dostarczeniu.
- Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po 14 dniach od dnia, w którym Konsument wyszedł w postaci zwrotu towaru tj. od dnia doręczenia przesyłki lub odbioru osobistego towaru.
- Aby otrzymać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument złożony z pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy w jednym ze sposobów korzystania z:
- dostępna na adres: Promenada 35, 62-070 Dopiewiec, Polska
- przez przesyłane wiadomości e-mail na adres: mail@hillary.pl
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży wystarczającej, aby Konsument wysłał powiadomienie o odstąpieniu od umowy przed 14-dniowym terminem. Konsument ma oznaczenie rzeczownika sklepu, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym nastąpiło odstąpienie od umowy. Do zachowania termin wystarczy odesłanie rzeczy przed jego wystąpieniem.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki ze skutkiem, Sklep został sprawdzony lub odstąpienie od umowy o przedłużenie w ustawowym terminie oraz stan produktu (czy do faktycznie kupiony w Sklepie, czy nie dotyczy wartości wynikających z zastosowania z nią w sposób wypływający poza konieczne do charakteru, cecha i funkcjonowanie rzeczy). Po rozpatrzeniu odstąpienia od umowy Sklep bagaże o tym Konsumenta.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, zwraca się Konsumentowi otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do Konsumenta (z dodatkowymi konsekwencjami z powodu wystąpienia przez Konsumenta na drodze innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferty przez sklep), nie później niż 14 dni od dnia , w którym sklep został wydany, o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży. Przy czym sklep może zostać wysłany ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta jej odesłania, w następstwie od tego, które następuje wcześniej
- Zwrot funkcji jest możliwy przy użyciu takich samych środków płatniczych, które są wykorzystywane przez Konsumenta wykorzystującego w transakcji, aż do momentu, gdy konsument zostanie dostarczony na inny sposób, który nie będzie dostępny dla niego z obsługiwanymi kosztami.
- Jeśli zwrot produktu nie zostanie odebrany, sklep przekaże na adres e-mail, informacja o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W takiej sytuacji na adres zwrotny Sklep odeśle produkt, pokrywając koszt przesyłki.
- Towar należy odesłać na adres: Space Logistics (Hillary Cosmetics) Kręta 36, 05-850 Ożarów Mazowiecki .
- Zwrot może być dokonany według wyboru Konsumenta za pomocą dodatkowej usługi kurierskiej lub pocztowej, zawierającej bezpieczny zwrot przesyłki. Koszt zwrotu towaru klienta.
- Konsument odpowiada za wartości rzeczy stosowane z użyciem innych rzeczy w sposób inny niż konieczny do wykonania charakteru, cechy i funkcjonowania rzeczy.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na braku konsumenta w umowie zawartej:
- o świadczeniu usług, dostarczonym przez przedsiębiorcę w pełni dostępnym za wyraźną usługę konsumenta, która została udostępniona przed usługą, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę otrzymania prawa do odstąpienia od umowy;
- z możliwością korzystania z szybkiego mu zepsuciu lub krótkiego terminu przydatności do użycia;
- którego udostępnienie jest dostarczane w zapieczętowanym miejscu, którego po otwarciu opakowania nie można podać ze względu na bezpieczeństwo zdrowia lub ze względów higienicznych, opakowanie dostępne po otwarciu;
- które są dostępne, które po dostarczaniu, ze względu na swój charakter, są nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
Regulaminy dotyczące diety
- Rozwiązanie sprzedaży są produktami nowymi, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów sklep ponosi odpowiedzialność za wady. Artykuł dostępny w sklepie internetowym może być reklamowany, zgodnie z niezgodnością towaru z umową) opublikowany w ciągu dwóch lat od jej wydania Konsumentowi (z zastrzeżeniem ust. 4). Towar jest umową z umową, niezgodność z umową dotyczącą zachowania w jego przypadku:
- opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, aw zawarte do wyposażenia z wyposażeniem cyfrowym - również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji; .
- przydatność do konsumenta celu, do którego jest konsument, który jest konsumentem wysłanym do odbiorcy w chwili obecnej umowy i który przedsiębiorca zaakceptował.
- Następnie, aby zostać uruchomionym z umową, musi:
- nadawać się do celów, które obejmują stosowanie towarów tego rodzaju, z uwzględnieniem przepisów prawnych, norm technicznych lub dobrego praktyka;
- Posiadane w takiej ilości i posiadają takie cechy, w tym przestrzeganie i bezpieczeństwo, aw ograniczone do akcesoriów z ograniczeniami cyfrowymi - również poprawki i kompatybilność, zasady są charakterystyczne dla towaru tego rodzaju i których konsument może rozsądnie przestrzegać, uwzględniając pod uwagę charakter towarów oraz publiczne wyposażenie połączenie przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub działanie w ich użytkownikach, w dodatku w reklamie lub na etykiecie, chyba że przedsiębiorca wykaże, że:
- nie wiedział o publicznym zapewnieniu i rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
- przed przystąpieniem do uzgodnień publicznych, które są sprostowane z warunkami i formy, w których publiczne zapewnienie ustaleń, lub w porównywalny sposób,
- publiczne zapewnienie nie wpływu na konsumenta o zawarciu umowy;
- być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczanie przez konsumenta może zostać rozsądnie zakończone;
- być taką samą jakością jak próbka lub wzór, który przedsiębiorca udostępnia konsumentowi przed wejściem na umowę, i odpowiada za opis takiego odbioru lub odbierania.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 1 lub 2, jeśli konsument, w chwili rozpoczęcia umowy, został wprowadzony, że konkretna cecha towaru odbiega od zgodności z umową w ust. 1 lub 2, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak określonych cech towaru.
- Zasada działania za brak zgodności z umową w chwili jego pojawienia się i ujawnienia w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności do użycia, przez Sklep, jego poprzednik prawny lub osoba działająca w ich administratorze, jest uzupełniająca. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który jest dostępny przed dwoma latami od chwili dostarczenia towaru, istnieje w chwili jego dostarczenia, o ile nie następuje w inny sposób lub domniemania tego nie można spełnić ze specyfikacją towaru lub charakterem braku zgodności z umową .
- Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie podlega uszkodzeniu w transporcie. Jeśli opakowanie zawiera zewnętrzne, zalecamy odmówienie odbioru przesyłki, a następnie następuje rozwiązanie ze sklepu na adres: mail@hillary.pl
- Po opłaceniu połączenia i pokwitowaniu odbioru poczty istnieje możliwość otwarcia przesyłek w przypadku kuriera - w przypadku niezgodności, które są dostępne tylko z rozbieżności, które stanowią ujawnienie reklamacji.
- Jeśli jest niezgodny z umową, konsument może stworzyć jego rozwiązanie lub wymianę. Sklep może być dostępny, gdy konsument jest konsumentem, lub przedsiębiorca może udostępnić usługę, gdy konsument jest konsumentem, doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposobie wybranym przez konsumenta jest dostępne albo wymagałoby zastosowania produktów towarowych dla Sklepu. Jeżeli naprawa i wymiana są wymagane lub wymagane są koszty związane ze sklepem, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. Przy nadmierności kosztów dla Sklepu znajdują się wszelkie inne sprawy, w którym brak potwierdzenia odbioru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz wielodogodności dla konsumenta, nastąpiło pojawienie się zmiany sposobu doprowadzenia do zgodności z umową. Sklep internetowy lub usługa wymiany w czasie od chwili, która została udostępniona przez konsumenta o braku zgodności z umową, bez dostępu do danych niedogodności dla konsumenta, specyfikacji towaru oraz cel, w dowolnym miejscu konsumenta, który został nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w przypadku kosztów opłat pocztowych, przewozów, robocizny i materiałów, w przypadku Sklepu. Konsument użytkowy Sklepowi w stosunku do naprawy lub ogrzewania. Sklep odbierany od konsumenta na swój koszt. Konsument nie jest podłączony do zwykłego korzystania z odbiornika, który następnie został otrzymany.
- Jeśli jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpienia od umowy, gdy:
- Sklep stosowany z doprowadzeniem towaru do zgodności z umową z art. 43d ust. 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawa konsumenta
- Sklep nie został doprowadzony do zgodności z umową z art. 43d ust. 4-6 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawa konsumenta
- brak zgodności z umową obowiązującą nadal, mimo że warunek zgodności z umową;
- brak zgodności dostawy z umową jest na tyle, że przyczyna wynika z ceny albo odstąpienia od umowy bez wcześniejszego stosowania ze względu na ochronę podstawową w art. 43d ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawa konsumenta
- z dodatkowym składnikiem lub dodatkowym skutkiem, że nie doszło do zgodności towaru z umową w czasie lub bez dostępu do danych niedogodności dla konsumenta.
- Odstępstwo od warunku podstawowego w reklamie na niekorzyść konsumenta jest bezskuteczne, chyba że powiadomienie gwarancyjne zawarte w reklamie przed umową przedłużoną z warunkami i formami, w innym przypadku reklama została przeprowadzona, lub w porównywalny sposób. Gwarancja trwałości nie może być przewidywana jako gwarancja albo wymiana innych danych dla konsumenta niż w art. 43d ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawa konsumenta.
- Jeśli jest to niezgodne z umową, należy o to poprosić o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: Przesłanie do sklepu produktu, który chce się zareklamować, dołączając do niego wiadomość, która zawiera treść szczegółowego opisu reklamacji produktu, sposobu rozpatrzenia reklamacji, a także adres zwrotny oraz numer konta, który został wysłany przez zwroty zwrotne (w odpowiedzi od odpowiedzi przez sklep).
- Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona, w ciągu 7 dni roboczych od dnia rozwiązania, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez: naprawę lub dostarczenie reklamowanego produktu, dostęp do nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Reklamacja została uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie decyzji iw ciągu 14 dni roboczych na nasz koszt w kierunku odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.
- Reklamację można złożyć drogą pocztową na adres: Promenada 35, 62-070 Dopiewiec, Polska lub elektronicznie na adres mail@hillary.pl
- W przypadku reklamacji należy zwrócić uwagę na adres: Space Logistics (Hillary Cosmetics) ul. Piastowska 38 dok numer 18, 05-850 Bronisze.
- Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i przesyłki Klienta o sposobie jej załatwienia pocztą e-mail mail@hillary.pl
- Rozwiązanie sprzedaży są produktami nowymi, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów sklep ponosi odpowiedzialność za wady. Artykuł dostępny w sklepie internetowym może być reklamowany, zgodnie z niezgodnością towaru z umową) dostępny w ciągu dwóch lat od jej wydania. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i przesyłki Klienta o sposobie jej załatwienia pocztą e-mail bądź telefonicznie.
- W przypadku otrzymania rozpatrzenia reklamacji przez klienta niebędącego Konsumentem otrzymanym zwrotem poniesionym, celowym koszty wysłania następnego towaru do sklepu – po przesłaniu przesłanego potwierdzenia / skanu potwierdzenia ich poniesienia na adres e-mail: mail@hillary.pl
- Jeśli jest to niezgodne z umową, należy o to poprosić o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: Przesłanie do sklepu produktu, który chce się zareklamować, dołączając do niego wiadomość, która zawiera treść szczegółowego opisu reklamacji produktu, sposobu rozpatrzenia reklamacji, a także adres zwrotny oraz numer konta, który został wysłany przez zwroty zwrotne (w odpowiedzi od odpowiedzi przez sklep). Klient, który uzyskał dostęp z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sklepu zapasowego rzeczy wysłaneą, koszt zostanie zwrócony po przesłaniu potwierdzenia wysłania towaru.
- Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona, w ciągu 7 dni roboczych od dnia rozwiązania, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez: naprawę lub dostarczenie reklamowanego produktu, dostęp do nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Reklamacja została uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie decyzji iw ciągu 14 dni roboczych na koszt klienta w kierunku odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.
- Reklamację można złożyć drogą pocztową na adres: Promenada 35, 62-070 Dopiewiec, Polska lub elektronicznie na adres mail@hillary.pl
- W przypadku reklamacji należy zwrócić uwagę na adres: Space Logistics (Hillary Cosmetics) ul. Piastowska 38 dok numer 18, 05-850 Bronisze.
- Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeśli klient wiedział o tym w chwili obecnej. Gdy sprzedaż jest oznaczona tylko jako dostępna, albo dostępna w przyszłości, Sklep jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, udostępniony klientowi, który wiedział o tym, że jest w tej chwili dostępny do wydania rzeczy. Sklep jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istnieją w chwili wystąpienia niebezpieczeństwa na użytkownika lub w wyniku, który występuje w rzeczywistości sprzedanej w tej samej chwili.
- Przy sprzedaży między przedsiębiorcami Oczekuje się, że z tytułu rękojmi, powiadomienie nie zostanie zbadane w czasie iw jaki sposób zostanie zastosowane przy rzeczach tego rodzaju i nie zostanie powiadomione o nowościach. .
- Jeśli tylko niektóre produkty są sprzedawane, są dostarczane i udostępniane od urządzeń dostępnych od wad, bez szkody dla obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ograniczającej się do rzeczy podstawowych.
- Roszczenie o wyłączenie lub uszkodzenie rzeczy sprzedanych na wypadek przedwczesnego uszkodzenia z roku, najważniejsze od dnia dodatkowego.
- Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdujących się w zestawie Polityka prywatności .
W sytuacji, gdy klient zostanie zastąpiony treścią cyfrową (mp. ebook lub newsletter) zezwolił na odbiór danych osobowych, które zostaną mu przewidziane powyżej procedury reklamacyjnej pochodzącej z otrzymanej treści. Klient może również odstąpić od umowy na zasadach podstawowych.
- Sklep używa oprogramowania do weryfikacji lub opinie na temat produktów końcowych, które poprzedzają zakup tych produktów w Sklepie. Używanie oprogramowania zabezpieczającego, czy klient uzyskuje dostęp do opinii o produkcie na podstawie jego uzasadnienia w Sklepie.
- Dodanie opinii jest możliwe w dwóch miejscach:
- poprzez adres mail@hillary.pl
- na karcie produktu w Sklepie
Jeśli opinia dodana jest po dostarczeniu produktu, zostanie przy niej wyświetlona informacja „Opinia potwierdzona dostępu”. Jeśli klient nie skorzystał z opinii o produkcie, przy opinii wydanej na podstawie informacji „Opinia niepotwierdzona” .