Podmiot prowadzący sklep

  1. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, atak pod adresem https://hillary.pl/ jest BMG Company Sp. z oo, Promenada 35, 62-070 Dopiewiec, Polska, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000729338 , REGON: 380050437, NIP: 7773318363.
  2. Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdym przypadku:
    • pod adresem Promenada 35, 62-070 Dopiewiec, Polska
    • pocztą elektroniczną na adres:
    • lub telefon: +48228738312
Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego
  1. Ze sklepu internetowego mogą korzystać wyłącznie osoby, które są 18 lat.
  2. Osoby posiadające konto w sklepie internetowym oraz dokonujące zakupy podają swoje dane osobowe, które BMG Company Sp. z oo zasady podstawowe w Polityce prywatności.
  3. Zamówienia są realizowane poprzez stronę internetową https://hillary.pl/
  4. Na stronie internetowej znajdują się informacje o cechach, kompozycjach, przeznaczeniu, sposobie stosowania i dystrybucji produktów.
  5. Sklep nie dotyczy zamówienia klienta, który jest odrębny od produktów gotowych.
  6. Klient zaoferował gotowe rozwiązanie poprzez wybór rodzaju i sztuk.
  7. Po umieszczeniu przez klienta odpowiedniego towaru należy dołączyć „Dodaj do koszyka”. Produkt pozostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny w pierwszym rogu strony. Po kliknięciu „Zamówienie”, klient nie jest jeszcze zalogowany, dostęp do konta logowania do konta/zakładania konta/zamówienia bez rejestracji.
  8. W panelu administratora konta lub zamówienia zamówienia bez rejestracji wprowadzenia danych klienta tj.
    • Imię
    • Nazwisko
    • NIP firmy (opcja)
    • Nazwa firmy (opcja)
    • Ulica
    • Nr domu/lokalu
    • Kod pocztowy
    • Miasto
    • Kraj
    • Telefon
    • Adres e-mail
    • Zaloguj się (w przypadku założenia konta)
    • Hasło (w przypadku założenia konta)
  9. Po zastosowaniu konta i zalogowaniu, klient może uzyskać dostęp do opcji w panelu klienta, takich jak: historia obsługi; możliwość sprawdzenia na dowolnym innym miejscu zamówienia; zapamiętanie adresów wysyłek; dane osobowe; informacja o punktach ilościowych w programie informacyjnym; zwrot i reklamacja produktów.
  10. Po wysłaniu przesyłki i wszystkich danych płatniczych (w tym wydaniu danych do faktury) należy zastosować sposób płatności.
  11. Klient ma możliwość wybrania jednego z dostępnych płatności i dostaw w częściach – Opcje płatności i dostawy.
  12. Klient potwierdza złożenie zamówienia poprzez przesłanie „Zamów i zapłać”.
  13. Jeśli klient dokona płatności online, po dokonaniu płatności jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia. Jeśli klient zdecyduje się na płatność przelewem, otrzyma dane do przelewu na adres e-mail. Jeśli klient zdecydował się na płatność za pobraniem, to płaci gotówką przy odbiorze przesyłki (bezpośrednio kurierowi).
  14. W razie nieotrzymania płatności, która nie została zaksięgowana, co oznacza, że ​​umowa nie nastąpi, a zatem dostawa nie została zrealizowana.
  15. Na każdym etapie zamówienia, do czasu realizacji płatności, można anulować zamówienie, zaprzestając przechodzenia przez mechanizm, z podstrony dostarczonej do wykonania. Zamówienie, którego proces nie zostanie doprowadzony przez klienta do końca, który zostanie zabrany i nie zostanie odebrany.
  16. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia, na adres e-mail klienta, po wysłaniu danych, otrzymasz wiadomość e-mail z zestawieniem zamówień. W treści tej wiadomości Klient otrzyma numer swojego zamówienia.
  17. W celu zapytania, potwierdzenia otrzymania zamówienia lub innych kwestii związanych z zamówieniem pracowników sklepu, może skontaktować się z klientem, który jest sprawdzany przez niego adres e-mail lub numer telefonu.
Ceny produktów i ich dostępność
  1. Ceny na stronie internetowej sklepu internetowego są cenami brutto, odprowadzami podatku VAT. Cena podana na stronie w chwili zamówienia jest ceną ostateczną. Po złożeniu zamówienia cena zakupu nie została zmieniona, zamknięcie od późniejszych zmian cen lub rozpoczętych akcji podstawowej lub wyprzedażowych.
  2. Do ceny towaru doliczany jest koszt transportu, którego wysokość jest uzależniona od wyjścia formy dostawy i płatności.
  3. Dostępmy w tym samym miejscu, w którym istnieje ryzyko wystąpienia w sklepie internetowym, rezygnowania ze sprzedaży, określone przez jednostki sprzedaży, a także odwoływania akcji oraz wyjścia, na strony sklepu, które są dostępne w nich.
  4. Dokładne wyposażenie, aby wszystkie produkty dostarczane w sklepie internetowym były dostępne. W wyjątkowym przypadku, równoczesnego zastosowania zamówień na dziesięć sam do wielu klientów, może się zdarzyć, że nie będzie dostępny. W takiej sytuacji, gdy klient nie ma możliwości realizacji zamówień.
  5. Jeśli produkt jest czasowo niedostępny w sklepie internetowym, na wyposażeniu produktu pojawia się komunikat: „Powiadom o dostępności”, jeśli klient poda adres e-mail i wyrazi zgodę na przesłanie jego danych osobowych na odległość, która pojawi się ponownie, gdy pojawi się inny towar w sklepie otrzymanym o o tym towarze na adres e-mail.
  6. W przypadku braku towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, klient zostanie o tym powiadomiony poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.
Sposób dostawy i czas realizacji zamówień
  1. Dostawy towaru są na terenie: Polska, Unia Europejska.
  2. W przypadku zamówień za przedpłatą płatność została przekazana do realizacji po potwierdzeniu wpływu 100% za otrzymany do, od tego też momentu, który należy do terminala, który został przekazany do klienta. W przypadku płatności za pobraniem zamówienie jest przekazane do realizacji po jego złożeniu i od tego momentu, w którym należy przekazać termin, który zostanie przekazany klientowi.
  3. Jeśli jest dostępny do czasu dostawy wynoszącego od 1 do 5 dni roboczych i jest dostępny od formy dostawy w kraju dostawy.
  4. zainfekowaniem jest wybrane przez firmę kurierską, które zawiera formy dostawy tj.
    • Paczkomaty InPost
    • Kurier InPost
    • Kurier DHL (UE)
    • Poczta Polska (UE)
    Klient dokonując zamówienia, zapewnia możliwość realizacji zamówienia.
  5. Jeśli zamówienie nie zostanie opłacone w ciągu 3 dni, zostanie ono automatycznie anulowane.
Formy płatnicze
  1. Klient ma możliwość uiszczenia cen:
    • przelewem zwyczajnym na rachunek bankowy
    • przelewem online
    • pobraniem (gotówką przy odbiorze przesyłki kurierowi).
  2. W przypadku płatności przelewem zwykłym należy jej wpływ w ciągu 2 dni od otrzymania zamówienia i otrzymania e-maila z jego potwierdzeniem oraz danych do przelewu. W przelewie należy zwrócić uwagę, nazwisko i nr zamówień. W przypadku niedokonania płatności w tym przypadku, gdy zamówienie się nie zostało złożone i nie zostało odebrane. Wpłata powinna być dokonana na podstawie numeru rachunku bankowego, który przekażemy klientowi wiadomości e-mail potwierdzające przyjęcie zamówienia. Jest to indywidualny numer przypisany do aktualnego zamówienia. Przelew można sprawdzić przez Internet, na pocztę lub w banku.
  3. Podmiotem obsługującym obsługę płatności online jest PayPro SA. W przypadku przelewu elektronicznego, klient jest automatycznie przekierowany na konto banku, a płatność jest zabezpieczona systemem zabezpieczającym przez ten bank.

    Dostępne formy płatności:
    • Karty płatnicze:
      * Wiza
      * Wiza Electron
      * Karta Mastercard
      * MasterCard Elektroniczna
      * Mistrz”
    • Zapłać za pomocą Google
    • Płatność Apple
    • BLIK
    • Szybkie płatności online

Umowa sprzedaży
  1. Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu https://hillary.pl/ nie przedstawia ofert w myśl przepisów z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, sklep może odmówić wypowiedzenia umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, szczególnie w celu ochrony swoich dóbr.
  2. Umowa jest dostępna w języku polskim i dotyczy aplikacji znajdującej się na prawo polskie.
Koszt dostawy
Koszt dostawy jest dostępny na platformie dostawy.
Odstąpienie od umowy
  1. Klient otrzymuje dostęp do kodeksu cywilnego, który może zostać odebrany od umowy sprzedaży towaru, bez otrzymania przesyłki (tzw. zwrot towaru). Przepisy dotyczące konsumentów zawarte w praktycznym zastosowaniu, które jest dostępne, dostępne bezpośrednio z jej zasięgu, gdy z treści tej umowy wynika, że ​​nie ma ona dla tej osoby głównej częstotliwości, omówiona z przedmiotem obejmującym przez nią działalność gospodarczą, omówione na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Prawo odstąpienia od umowy nie zapewnianej przez konsumenta w ramach umów, w których dostęp jest dostarczany w zapieczętowanym urządzeniu, którego zawartość nie jest dostępna ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, obowiązek udostępnienia otwartego po dostarczeniu.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po 14 dniach od dnia, w którym Konsument wyszedł w postaci zwrotu towaru tj. od dnia doręczenia przesyłki lub odbioru osobistego towaru.
  4. Aby otrzymać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument złożony z pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy w jednym ze sposobów korzystania z:
    • dostępna na adres: Promenada 35, 62-070 Dopiewiec, Polska
    • przez przesyłane wiadomości e-mail na adres:
    Każdy ze sposobów przesłania jest dopuszczalny i wszystkie inne elementy oznaczone mocą. Wybór jednego z nich jest wyłącznie od Konsumenta.
  5. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży wystarczającej, aby Konsument wysłał powiadomienie o odstąpieniu od umowy przed 14-dniowym terminem. Konsument ma oznaczenie rzeczownika sklepu, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym nastąpiło odstąpienie od umowy. Do zachowania termin wystarczy odesłanie rzeczy przed jego wystąpieniem.
  6. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki ze skutkiem, Sklep został sprawdzony lub odstąpienie od umowy o przedłużenie w ustawowym terminie oraz stan produktu (czy do faktycznie kupiony w Sklepie, czy nie dotyczy wartości wynikających z zastosowania z nią w sposób wypływający poza konieczne do charakteru, cecha i funkcjonowanie rzeczy). Po rozpatrzeniu odstąpienia od umowy Sklep bagaże o tym Konsumenta.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, zwraca się Konsumentowi otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do Konsumenta (z dodatkowymi konsekwencjami z powodu wystąpienia przez Konsumenta na drodze innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferty przez sklep), nie później niż 14 dni od dnia , w którym sklep został wydany, o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży. Przy czym sklep może zostać wysłany ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta jej odesłania, w następstwie od tego, które następuje wcześniej
  8. Zwrot funkcji jest możliwy przy użyciu takich samych środków płatniczych, które są wykorzystywane przez Konsumenta wykorzystującego w transakcji, aż do momentu, gdy konsument zostanie dostarczony na inny sposób, który nie będzie dostępny dla niego z obsługiwanymi kosztami.
  9. Jeśli zwrot produktu nie zostanie odebrany, sklep przekaże na adres e-mail, informacja o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W takiej sytuacji na adres zwrotny Sklep odeśle produkt, pokrywając koszt przesyłki.
  10. Towar należy odesłać na adres: Space Logistics (Hillary Cosmetics) Kręta 36, ​​05-850 Ożarów Mazowiecki .
  11. Zwrot może być dokonany według wyboru Konsumenta za pomocą dodatkowej usługi kurierskiej lub pocztowej, zawierającej bezpieczny zwrot przesyłki. Koszt zwrotu towaru klienta.
  12. Konsument odpowiada za wartości rzeczy stosowane z użyciem innych rzeczy w sposób inny niż konieczny do wykonania charakteru, cechy i funkcjonowania rzeczy.
  13. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na braku konsumenta w umowie zawartej:
    1. o świadczeniu usług, dostarczonym przez przedsiębiorcę w pełni dostępnym za wyraźną usługę konsumenta, która została udostępniona przed usługą, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę otrzymania prawa do odstąpienia od umowy;
    2. z możliwością korzystania z szybkiego mu zepsuciu lub krótkiego terminu przydatności do użycia;
    3. którego udostępnienie jest dostarczane w zapieczętowanym miejscu, którego po otwarciu opakowania nie można podać ze względu na bezpieczeństwo zdrowia lub ze względów higienicznych, opakowanie dostępne po otwarciu;
    4. które są dostępne, które po dostarczaniu, ze względu na swój charakter, są nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
Reklamacje handlowe
Regulaminy dotyczące diety
  1. Rozwiązanie sprzedaży są produktami nowymi, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów sklep ponosi odpowiedzialność za wady. Artykuł dostępny w sklepie internetowym może być reklamowany, zgodnie z niezgodnością towaru z umową) opublikowany w ciągu dwóch lat od jej wydania Konsumentowi (z zastrzeżeniem ust. 4). Towar jest umową z umową, niezgodność z umową dotyczącą zachowania w jego przypadku:
    1. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, aw zawarte do wyposażenia z wyposażeniem cyfrowym - również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji; .
    2. przydatność do konsumenta celu, do którego jest konsument, który jest konsumentem wysłanym do odbiorcy w chwili obecnej umowy i który przedsiębiorca zaakceptował.
  2. Następnie, aby zostać uruchomionym z umową, musi:
    1. nadawać się do celów, które obejmują stosowanie towarów tego rodzaju, z uwzględnieniem przepisów prawnych, norm technicznych lub dobrego praktyka;
    2. Posiadane w takiej ilości i posiadają takie cechy, w tym przestrzeganie i bezpieczeństwo, aw ograniczone do akcesoriów z ograniczeniami cyfrowymi - również poprawki i kompatybilność, zasady są charakterystyczne dla towaru tego rodzaju i których konsument może rozsądnie przestrzegać, uwzględniając pod uwagę charakter towarów oraz publiczne wyposażenie połączenie przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub działanie w ich użytkownikach, w dodatku w reklamie lub na etykiecie, chyba że przedsiębiorca wykaże, że:
      • nie wiedział o publicznym zapewnieniu i rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
      • przed przystąpieniem do uzgodnień publicznych, które są sprostowane z warunkami i formy, w których publiczne zapewnienie ustaleń, lub w porównywalny sposób,
      • publiczne zapewnienie nie wpływu na konsumenta o zawarciu umowy;
    3. być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczanie przez konsumenta może zostać rozsądnie zakończone;
    4. być taką samą jakością jak próbka lub wzór, który przedsiębiorca udostępnia konsumentowi przed wejściem na umowę, i odpowiada za opis takiego odbioru lub odbierania.
  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 1 lub 2, jeśli konsument, w chwili rozpoczęcia umowy, został wprowadzony, że konkretna cecha towaru odbiega od zgodności z umową w ust. 1 lub 2, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak określonych cech towaru.
  4. Zasada działania za brak zgodności z umową w chwili jego pojawienia się i ujawnienia w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności do użycia, przez Sklep, jego poprzednik prawny lub osoba działająca w ich administratorze, jest uzupełniająca. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który jest dostępny przed dwoma latami od chwili dostarczenia towaru, istnieje w chwili jego dostarczenia, o ile nie następuje w inny sposób lub domniemania tego nie można spełnić ze specyfikacją towaru lub charakterem braku zgodności z umową .
  5. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie podlega uszkodzeniu w transporcie. Jeśli opakowanie zawiera zewnętrzne, zalecamy odmówienie odbioru przesyłki, a następnie następuje rozwiązanie ze sklepu na adres:
  6. Po opłaceniu połączenia i pokwitowaniu odbioru poczty istnieje możliwość otwarcia przesyłek w przypadku kuriera - w przypadku niezgodności, które są dostępne tylko z rozbieżności, które stanowią ujawnienie reklamacji.
  7. Jeśli jest niezgodny z umową, konsument może stworzyć jego rozwiązanie lub wymianę. Sklep może być dostępny, gdy konsument jest konsumentem, lub przedsiębiorca może udostępnić usługę, gdy konsument jest konsumentem, doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposobie wybranym przez konsumenta jest dostępne albo wymagałoby zastosowania produktów towarowych dla Sklepu. Jeżeli naprawa i wymiana są wymagane lub wymagane są koszty związane ze sklepem, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. Przy nadmierności kosztów dla Sklepu znajdują się wszelkie inne sprawy, w którym brak potwierdzenia odbioru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz wielodogodności dla konsumenta, nastąpiło pojawienie się zmiany sposobu doprowadzenia do zgodności z umową. Sklep internetowy lub usługa wymiany w czasie od chwili, która została udostępniona przez konsumenta o braku zgodności z umową, bez dostępu do danych niedogodności dla konsumenta, specyfikacji towaru oraz cel, w dowolnym miejscu konsumenta, który został nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w przypadku kosztów opłat pocztowych, przewozów, robocizny i materiałów, w przypadku Sklepu. Konsument użytkowy Sklepowi w stosunku do naprawy lub ogrzewania. Sklep odbierany od konsumenta na swój koszt. Konsument nie jest podłączony do zwykłego korzystania z odbiornika, który następnie został otrzymany.
  8. Jeśli jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpienia od umowy, gdy:
    1. Sklep stosowany z doprowadzeniem towaru do zgodności z umową z art. 43d ust. 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawa konsumenta
    2. Sklep nie został doprowadzony do zgodności z umową z art. 43d ust. 4-6 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawa konsumenta
    3. brak zgodności z umową obowiązującą nadal, mimo że warunek zgodności z umową;
    4. brak zgodności dostawy z umową jest na tyle, że przyczyna wynika z ceny albo odstąpienia od umowy bez wcześniejszego stosowania ze względu na ochronę podstawową w art. 43d ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawa konsumenta
    5. z dodatkowym składnikiem lub dodatkowym skutkiem, że nie doszło do zgodności towaru z umową w czasie lub bez dostępu do danych niedogodności dla konsumenta.
    Obniżona cena musi pozostać w takim przypadku, gdy następuje zwrot kosztów z umowy, w kwocie towaru niezgodnego z umową, która pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową. Sklep odbierający powinien być objęty dostępem do prawa o obniżeniu cen, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania odbiornika o niższym cenie. Konsument może nie zostać odebrany od umowy, brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest zachowany. Jeśli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych świadczeń na podstawie umowy konsumenckiej, może ona zostać odrzucona od umowy zawartej w tych usługach, a także w ramach innych usług nabytych przez konsumenta wraz z aneksami niezgodnymi z umową, umowa nie może zostać rozsądzona, aby konsument Rozwiązanie jest dostępne wyłącznie z umową. W razie odstąpienia od umowy konsumenta, który zwraca się do Sklepowi na jego koszt. Sklep zbierający dane o częstotliwości, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania towaru lub wysłanego przez niego odesłania. Sklep zwrotny przy użyciu tego samego sposobu świadczenia, rodzaju użytkownika, chyba że konsument jest aktywny na inny sposób, który nie jest dostępny dla niego z obsługiwanymi kosztami.
  9. Odstępstwo od warunku podstawowego w reklamie na niekorzyść konsumenta jest bezskuteczne, chyba że powiadomienie gwarancyjne zawarte w reklamie przed umową przedłużoną z warunkami i formami, w innym przypadku reklama została przeprowadzona, lub w porównywalny sposób. Gwarancja trwałości nie może być przewidywana jako gwarancja albo wymiana innych danych dla konsumenta niż w art. 43d ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawa konsumenta.
  10. Jeśli jest to niezgodne z umową, należy o to poprosić o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: Przesłanie do sklepu produktu, który chce się zareklamować, dołączając do niego wiadomość, która zawiera treść szczegółowego opisu reklamacji produktu, sposobu rozpatrzenia reklamacji, a także adres zwrotny oraz numer konta, który został wysłany przez zwroty zwrotne (w odpowiedzi od odpowiedzi przez sklep).
  11. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona, w ciągu 7 dni roboczych od dnia rozwiązania, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez: naprawę lub dostarczenie reklamowanego produktu, dostęp do nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  12. Reklamacja została uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie decyzji iw ciągu 14 dni roboczych na nasz koszt w kierunku odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.
  13. Reklamację można złożyć drogą pocztową na adres: Promenada 35, 62-070 Dopiewiec, Polska lub elektronicznie na adres
  14. W przypadku reklamacji należy zwrócić uwagę na adres: Space Logistics (Hillary Cosmetics) ul. Piastowska 38 dok numer 18, 05-850 Bronisze.
  15. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i przesyłki Klienta o sposobie jej załatwienia pocztą e-mail
Regulacje dotyczące podmiotu
  1. Rozwiązanie sprzedaży są produktami nowymi, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów sklep ponosi odpowiedzialność za wady. Artykuł dostępny w sklepie internetowym może być reklamowany, zgodnie z niezgodnością towaru z umową) dostępny w ciągu dwóch lat od jej wydania. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i przesyłki Klienta o sposobie jej załatwienia pocztą e-mail bądź telefonicznie.
  2. W przypadku otrzymania rozpatrzenia reklamacji przez klienta niebędącego Konsumentem otrzymanym zwrotem poniesionym, celowym koszty wysłania następnego towaru do sklepu – po przesłaniu przesłanego potwierdzenia / skanu potwierdzenia ich poniesienia na adres e-mail:
  3. Jeśli jest to niezgodne z umową, należy o to poprosić o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: Przesłanie do sklepu produktu, który chce się zareklamować, dołączając do niego wiadomość, która zawiera treść szczegółowego opisu reklamacji produktu, sposobu rozpatrzenia reklamacji, a także adres zwrotny oraz numer konta, który został wysłany przez zwroty zwrotne (w odpowiedzi od odpowiedzi przez sklep). Klient, który uzyskał dostęp z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sklepu zapasowego rzeczy wysłaneą, koszt zostanie zwrócony po przesłaniu potwierdzenia wysłania towaru.
  4. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona, w ciągu 7 dni roboczych od dnia rozwiązania, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez: naprawę lub dostarczenie reklamowanego produktu, dostęp do nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Reklamacja została uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie decyzji iw ciągu 14 dni roboczych na koszt klienta w kierunku odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.
  6. Reklamację można złożyć drogą pocztową na adres: Promenada 35, 62-070 Dopiewiec, Polska lub elektronicznie na adres 
  7. W przypadku reklamacji należy zwrócić uwagę na adres: Space Logistics (Hillary Cosmetics) ul. Piastowska 38 dok numer 18, 05-850 Bronisze.
  8. Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeśli klient wiedział o tym w chwili obecnej. Gdy sprzedaż jest oznaczona tylko jako dostępna, albo dostępna w przyszłości, Sklep jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, udostępniony klientowi, który wiedział o tym, że jest w tej chwili dostępny do wydania rzeczy. Sklep jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istnieją w chwili wystąpienia niebezpieczeństwa na użytkownika lub w wyniku, który występuje w rzeczywistości sprzedanej w tej samej chwili.
  9. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami Oczekuje się, że z tytułu rękojmi, powiadomienie nie zostanie zbadane w czasie iw jaki sposób zostanie zastosowane przy rzeczach tego rodzaju i nie zostanie powiadomione o nowościach. .
  10. Jeśli tylko niektóre produkty są sprzedawane, są dostarczane i udostępniane od urządzeń dostępnych od wad, bez szkody dla obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ograniczającej się do rzeczy podstawowych.
  11. Roszczenie o wyłączenie lub uszkodzenie rzeczy sprzedanych na wypadek przedwczesnego uszkodzenia z roku, najważniejsze od dnia dodatkowego.
Przetwarzanie danych osobowych
  1. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdujących się w zestawie Polityka prywatności .
    W sytuacji, gdy klient zostanie zastąpiony treścią cyfrową (mp. ebook lub newsletter) zezwolił na odbiór danych osobowych, które zostaną mu przewidziane powyżej procedury reklamacyjnej pochodzącej z otrzymanej treści. Klient może również odstąpić od umowy na zasadach podstawowych.
Recenzje na temat sklepu i produktów
    1. Sklep używa oprogramowania do weryfikacji lub opinie na temat produktów końcowych, które poprzedzają zakup tych produktów w Sklepie. Używanie oprogramowania zabezpieczającego, czy klient uzyskuje dostęp do opinii o produkcie na podstawie jego uzasadnienia w Sklepie.
    2. Dodanie opinii jest możliwe w dwóch miejscach:
      1. poprzez adres 
      2. na karcie produktu w Sklepie
W obu przypadkach, aby podłączyć klienta musi być zalogowany na swoim koncie.
Jeśli opinia dodana jest po dostarczeniu produktu, zostanie przy niej wyświetlona informacja „Opinia potwierdzona dostępu”. Jeśli klient nie skorzystał z opinii o produkcie, przy opinii wydanej na podstawie informacji „Opinia niepotwierdzona” .